După succesul de care s-au bucurat săptămâna trecută la WTM London 2014, spectacolele de promovare a stațiunii Mamaia au ajuns și la București, chiar și mai electrizante!
La WTM London – cel mai important târg internațional dedicat turismului organizat anual la Londra – reprezentanții stațiunii Mamaia au reușit performanța de a determina vizitatorii și expozanții prezenți din toată lumea să danseze împreună hora românească, prezentându-le acestora atracțiile inedite pe care le oferă litoralul românesc. În perioada 13-16 noiembrie, timp de trei zile, personajele de carnaval și atracțiile care au transformat Mamaia într-o destinație recunoscută la nivel internațional și-au propus să încânte vizitatorii Târgului de Turism al României, organizat în București, la Romexpo.
La standul stațiunii Mamaia de la Romexpo aflat în pavilionul C4, spectacolul a început chiar joi, 13 noiembrie, în prima zi de târg, când organizatorii le-au oferit vizitatorilor o mostră din renumitul Carnaval Mamaia, cu o defilare spectaculoasă, dar și alte momente artistice cu muzică, proiecții video, invitați speciali, prezentări de modă și surprize inedite. La inaugurarea standului a fost prezentă și Corina Martin, președintele Asociației Litoral-Delta Dunării, care s-a implicat personal în prezentarea atracțiilor pe care le oferă litoralul românesc.
Evenimentele continuă și vineri și sâmbătă la standul stațiunii Mamaia! Imagini în exclusivitate în galeria de mai jos.
Proiectul de promovare a stațiunii Mamaia la WTM London şi la Târgul de Turism al României este realizat de Primăria Municipiului Constanța în colaborare cu Fashion Luxury Events, fiind susținut de Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Litoral-Delta Dunării.
Foto: Alex Matei