Aproape ca nu face un pas fara a lansa un nou trend, iar acum ne da inca o veste buna: bronzul e din nou la moda!

Kate Moss tocmai a fost numita imaginea brandului de produse autobronzante St. Tropez si face o declaratie care putem anticipa ca va duce la golirea rafturilor cu autobronzante din magazine: “Cand esti bronzat, ai mai multa incredere in tine. Pur si simplu, te simti mai bine.”

Kate Moss nu a fost niciodata timida cand a fost vorba sa se dezbrace in sedintele foto, iar pentru campania publicitara a brandului britanic St.Tropez a renuntat complet la haine, pozand nud pe marginea piscinei, dar si in costume de baie care ii pun in evidenta tenul si corpul perfect bronzate.

“Folosesc produsele St.Tropez inca de cand au fost lansate de piata, de acum 15 ani, si imi plac pentru ca ofera un aspect de bronz natural. Bronzul iti da multa incredere in tine, te uiti in oglinda si iti spui – Ooh, corpul meu arata atat de sanatos! Ma simt groaznic, dar arat atat de bine!”, a afirmat supermodelul in gluma, pentru a-si justifica optiunea pentru autobronzante. “Insa cu produsele St. Tropez, nu risc nici sa devin portocalie, nici sa am pete pe care sa nu le mai pot inlatura ulterior. Nu mai am niciun motiv sa arat palida, tenul palid arata bolnavicios.”

kate-vogue2.jpg

Dupa cateva veri la rand in care designerii si make-up artistii au promovat tenul cat mai deschis la culoare si ferit de razele soarelui, asa ca era timpul pentru o schimbare. Si cine mai potrivit sa o anunte decat cel mai bine cotat supermodel al lumii?

Daca sunteti curiosi sa aflati detalii despre produsele pe care le promoveaza Kate Moss, pe site-ul oficial St.Tropez gasiti detalii si preturi. Sunt creme, spuma si spray-uri autobronzante, iar niciun produs nu costa mai mult de 30 de lire.

Foto: Vogue, St. Tropez