NIVEA sarbatoreste 100 de ani de ingrijire a pielii. Prima aparitie a cremei cu formula stabila din 1911, pe baza de apa si ulei, a revolutionat ritualul de ingrijire a pielii. Produsul a primit numele NIVEA Creme si a fost doar prima dintr-o lunga serie de inovatii prin care Beiersdorf a definit era moderna a ingrijirii pielii.

Aniversarea NIVEA este sarbatoarea unui secol in care ingrijirea pielii a evoluat de la formula clasica, la o gama ampla si performanta de produse care acopera toate nevoile de ingrijire.

In prezent, cu o gama de aproximativ 500 de produse si mai mult de jumatate de miliard de consumatori in toata lumea, NIVEA este cel mai cunoscut brand de ingrijire a pielii din lume. In Romania, NIVEA se situeaza pe primul loc in 6 dintre cele mai importante segmente: ingrijrea fetei, ingrijirea corpului, deodorante, geluri de dus, after shave si ingrijirea fetei pentru barbati*. Consumatorii asociaza NIVEA cu o piele sanatoasa, bine ingrijita si cu sentimentul de incredere si siguranta.

Ingrijirea pielii Incepe cu NIVEA Creme

Arata bine si te face sa te simti bine in pielea ta. Este versatila si are multiple beneficii. Are parfumul copilariei, al increderii si delicatetei. Oricat de grabita ar fi lumea de azi, celebra cutiuta albastra continua sa faca parte din viata noastra de zi cu zi.

Trei minti inspirate, cu spirit antreprenorial si multa pasiune, au creat ceea ce avea sa fie prima crema stabila din lume: NIVEA Creme. In anul 1890, Dr. Oscar Troplowitz a achizitionat compania Beiersdorf din Hamburg. Consilierul sau, celebrul dermatolog Prof. Dr. Paul Gerson Unna, avea o inclinatie catre inovatii. El i-a prezentat lui Troplowitz un nou tip de emulsificator, numit Eucerit (lit. “ceara frumoasa”), inventat de chimistul Isaac Lifschutz. Prin folosirea acestuia, a fost posibila dezvoltarea primei creme stabile, bazate pe ulei si apa, care a putut fi produsa la nivel industrial: NIVEA Creme. La inceput, in 1911, crema a fost vanduta intr-o cutie galbena, eleganta, inspirata din curentul “Art Nouveau”. Cutiuta albastra inscriptionata cu litere albe a fost inaugurata in anul 1925. Chiar si in acele vremuri, cuvantul NIVEA era sinonim cu ingrijirea pielii si noua crema a devenit, in scurt timp, un obiect de cult.

Succesul NIVEA – inovatie, ingrijire, continuitate

Apropierea de consumatori si imensa forta inovatoare, data de cercetarea riguroasa, sunt secretele succesului NIVEA. Aceste calitati, alaturi de strategiile de marketing puternice, au reusit sa mentina produsul in atentia unui public in continua schimbare si diversificare.

Celebrei cutiute albastre i-au urmat alte inovatii fara de care nu ne putem imagina ritualul modern de ingrijire a pielii: primul produs pentru protectie solara, primul lapte de corp, primul after shave fara alcool, primul deodorant cu proprietati de ingrijire a pielii si prima crema anti-rid cu coenzima Q10, proprie pielii. La ce sa ne asteptam mai departe? Expertii Beiersdorf AG Skin Research Center din Hamburg, unul dintre cele mai importante si moderne centre de cercetare dermatologica din lume, elaboreaza noi ingrediente active, pun bazele a noi descoperiri care vor duce mai departe mostenirea unui veac de inovatie si calitate in ingrijirea pielii.

In spatele inovatiilor regasim increderea consumatorilor in marca NIVEA. In ultimii 10 ani, NIVEA a fost desemnata „Cea mai de incredere marca de ingrijire a pielii” in cadrul studiului „The Most Trusted Brands” realizat de Readers”s Digest, in 16 tari europene. Iar increderea consumatorilor, familiaritatea si entuziasmul fata de brandul NIVEA sunt cea mai importanta rasplata pentru un secol de grija si inovatie.

Istoria Nivea

1911 – Apare prima crema NIVEA

In anul 1890, Dr. Oscar Troplowitz achizitioneaza, de la fondatorul Paul C. Beiersdorf, compania Beiersdorf din Hamburg. Consilierul sau, Prof. Paul Gerson Unna, are o inclinatie catre inovatii. El ii prezinta lui Troplowitz un nou tip de emulsificator, care se numeste Eucerit (lit. “ceara frumoasa”). Prin folosirea acestuia, devine posibila dezvoltarea primei creme stabile, bazate pe ulei si apa, care poate fi produsa la nivel industrial: NIVEA. La inceput, crema este vanduta intr-o cutie galbena, eleganta, inspirata din curentul “Art Nouveau”.

1925 – NIVEA isi face aparitia in cutiuta albastra

Cutiuta albastra inscriptionata cu litere albe este inaugurata in anul 1925. Chiar si in acele vremuri, cuvantul NIVEA era sinonim cu ingrijirea pielii si noua crema devine, in scurt timp, un obiect de cult.

1929 si 1931 – Familia NIVEA este in continua crestere

Apar noi produse in gama NIVEA: samponul, crema de ras si uleiul pentru piele. Tot in aceasta perioada apare si primul succes in vanzarile internationale. Dupa jumatatea anilor “30, reclamele (mai ales cele din cinematografe) reflecta stilul NIVEA, dezvoltat de Elly Heuss-Knapp.

1936 – Este lansat primul ulei pentru bronzat

Oamenii incep sa puna pret pe timpul liber si isi dau seama ca o piele bronzata este chic. NIVEA se confrunta cu impactul expunerii pielii la soare, iar cercetatorii incep sa se axeze pe aceasta problema. Uleiul pentru bronzat NIVEA este primul produs care ofera protectie solara usoara.

1958 – Se aude pentru prima data legendarul „puf, puf” al NIVEA Sun Spray

NIVEA lanseaza primele spray-uri cu protectie solara. In timp, acestea au devenit indispensabile si sunt in permanenta supuse unui proces de imbunatatire.

1963 – Apare primul lapte de corp „lichid” – NIVEA Milk

Din nou, NIVEA este deschizator de drumuri: crema NIVEA poate fi folosita acum si ca „lapte de corp”. NIVEA Milk ingrijeste, dar si hidrateaza pielea uscata.

1980 – Sunt lansate produsele de ingrijire pentru barbati – NIVEA FOR MENIndustria cosmetica incepe sa se concentreze si asupra barbatilor. Totul a inceput cu After Shave Balsam NIVEA, un produs pe care barbatii din toata lumea il folosesc dupa barbierit.

1998 – Cel mai bine vandut produs anti-rid: Q10 de la NIVEA VISAGEDatorita descoperirii revolutionare a beneficiilor pe care le are coenzima Q10 asupra pielii, este lansata cea mai bine vanduta crema anti-rid: NIVEA VISAGE Q10. Astfel, NIVEA devine prima companie care a introdus, intr-o crema, o substanta proprie pielii. Prin efectul antioxidant al enzimei din crema Q10, aceasta lupta eficient impotriva semnelor de imbatranire a pielii.

2004 – Este deschis Centrul de Cercetare NIVEAIntins pe o suprafata de 16.000 m in Hamburg,este unul dintre cele mai moderne laboratoare de cercetare din lume, dotat cu tehnologie ultra-avansata, un centru de testare si un auditoriu. Peste 1.000 de angajati lucreaza in cercetare stiintifica, dezvoltare si managementul calitatii, iar 650 dintre ei sunt dedicati cercetarilor dermatologice.

2005 – NIVEA Sun Protection cu efect imediat si cu filtru echilibrat UVA/UVBNIVEA este primul brand care ofera produse cu protectie solara in care exista un sistem echilibrat de filtre impotriva razelor ultraviolete UVA si UVB, oferind protectie imediata. Bazata pe inovatia NIVEA, scara de masurare a UVA este acceptata astazi in intreaga lume.

2006 – Isi deschide portile NIVEA Haus din Hamburg, care ofera momente speciale de relaxare cu NIVEA. Dupa casa din Hamburg au urmat si cele din Berlin, Dubai si Viena. Aici veti gasi gama completa de produse NIVEA, tratamente de infrumusetare pentru corp si ten si consultanta specializata.

2010 – Hidratare inteligenta de la NIVEAHydra IQ activeaza procesul de hidratare naturala a pielii pentru mai mult de 24 de ore. In cei sapte ani de cercetari intense, oamenii de stiinta de la Beiersdorf