Martini, cel mai cunoscut vermut din lume si cel mai bine vandut vin spumant italian, aniverseaza in acest an 150 de ani si marcheaza acest moment prin vanzari exclusive, lansarea de etichete comemorative si colaborari inedite.

Incepand cu anul 1863, Martini a creat bauturi exceptionale, sinonime cu “gioia di vivere” (bucuria de a trai), pline de stil, pasiune si entuziasmul de a trai viata la maxim. Martini transmite o stare de spirit distincta, specifica Italiei, care depaseste granita bauturilor obisnuite, definind o intreaga cultura.

La celebrarea celor 150 de ani de Martini consumatorii si barmanii se pot bucura de oferte si festivitati, toate marca “MARTINI:

Martini Gran Lusso este o bautura ce combina doua extracte botanice unice inspirate de un vermut din arhiva brand-ului si de o reteta din anul 1904 cu un gust unic dulce-amarui de ierburi aromatice, definit de finetea mierii traditionalului Moscato si de notele de levantica si trandafir.

60949-martini-gran-lusso-original.jpg

Editia speciala Martini Royale, simbolul si intruchiparea celebrului brand, este o bautura sofisticata ce combina Martini Prosecco si Martini Bianco (sau Rosato) si poate fi servita cu gheata, cu o felie de lamaie si o crenguta de menta.

60959-martini-special-150-label-original.png

Martini dezvaluie noul ambalaj pentru vinurile premiate: Prosecco, Rose, Asti si Brut. Cu motivul vitei de vie care reflecta bogata expertiza artizanala de 150 de ani in vinificatie, noul look infatiseaza stema Martini din anul 1863. De asemenea, stilul distinct Martini iese in evidenta odata cu reintoarcerea brandului ca sponsor oficial al Super Cupei Porsche Mobil 1.