Karl Lagerfeld isi va lansa doua linii vestimentare destinate publicului larg si un proiect online ambitios bazandu-se pe imaginea sa legendara in lumea modei.

Karl Lagerfeld, cunoscut in primul rand ca designer al casei Chanel de aproape 30 de ani, si-a propus abordarea unei noi strategii in ceea ce priveste moda de lux, indreptandu-se spre o ramura mult mai accesibila publicului. Casa Karl Lagerfeld va demara un proiect incepand cu luna ianuarie 2012 care se va adresa direct utilizatorilor de internet prin lansarea de 100 de piese vestimentare cu preturi ce vor varia intre 60 si 300 de euro.

Vor exista doua linii vestimentare, fiecare incluzand colectii atat pentru femei, cat si pentru barbati, dar si cu accesoriile aferente:”Karl” – o linie simpla – ce va fi lansata pe 25 ianuarie, si “Karl Lagerfeld Paris”, ce va reprezenta o linie “elaborata” cu preturi curpinse intre 300 de euro si 1.500 de euro ce va fi disponibila din toamna lui 2012.

Colectiile se vor purta amprenta designerului si prin logoul ce va fi format din liltera K si silueta din profil a celebrului designer, cu parul strans in coada si ochelari negri.

Nu este o noutate pentru Karl Lagerfeld sa se adreseze publicului larg prin creatiile sale, in 2004 fiind primul designer de un asemenea calibru care a creat pentru compania H&M o colectie de mass market.

Designerul de origine germana, Karl Lagerfeld, acum in varsta de 78 de ani, este unul dintre cei mai importanti creatori de moda ai sfarsitului de secol al XX-lea, colaborand in cariera sa cu multe case de moda, fiind designerul principal de peste 3 decenii la casa Chanel si director de creatie pentru Fendi si Chloe.