Indiferent ca esti un fan adevarat sau vrei sa aduci mai multa culoare in outfit-ul tau de strada. Indiferent ca ai 10 ani sau multi ani peste aceasta varsta, Hello Kitty te provoaca la o declaratie de stil. Include in tinuta ta imprimeuri haioase cu celebrul personaj japonez!

Iti propunem noii tenisi unisex de la Vans, in varianta de gheata sau espadrila, imprimati cu desene colorate Hello Kitty. Colaborarea dintre Vans si Sanrio, compania care a creat personajul Hello Kitty, a inceput in urma cu doi ani, incluzand atat pantofi sport, cat si haine sau accesorii, precum sepci sau curele. Ii gasesti in magazinul Sport/Couture din Baneasa Shopping City, dar ii poti achizitiona si online. Costa 184 lei in varianta de gheata si 170 in varianta espadrila.

Celebrul Pop Phone de la Moshi Moshi, folosit de vedete din intreaga lume, precum Lenny Krevitz, Orlando Bloom, Sarah Jessica Parker sau Janet Jackson (vezi imaginile din galeria foto), a fost reinterpretat intr-o varianta girly. Acum are urechi si o funda si este disponibil in variante de alb, roz si negru, care vor cuceri orice fashionista. Pretul sau? 149 lei.

dafff.jpg

Hello Kitty este un personaj imaginat de designer-ul Yuko Shimizu si creat de compania japoneza Sanrio. A aparut pentru prima oara in 1974 si a fost imprimat pe o geanta din vinil. In 1976, personajul a devenit cunoscut si in SUA, dar abia in 2010 a atins apogeul popularitatii, transformandu-se intr-un produs de marketing care aduce profit de 5 miliarde de dolari anual companiei japoneze. Adresat initial copiilor si adolescentilor, Hello Kitty a cucerit toate categoriile de consumatori, personajul fiind imprimat pe o varietate de produse, de la rechizite la obiecte de lux.

Hello Kitty se refera de fapt la o intreaga familie de pisicute inrudite intre ele, personajul principal purtand numele de Kitty White sau Kitty Chan. Designer-ul, Yuko Shimizu, i-a atribuit si o personalitate celebrei pisicute albe. Conform descrierii ei, Hello Kitty a fost nascuta in suburbiile Londrei, cantareste cat trei mere, este o fetita buna la inima, adora sa faca prajituri, iar materiile preferate la scoala sunt muzica si artele plastice.

Numele Kitty a fost inspirat din cartea “Through The Looking Glass” scrisa de Lewis Carrol, iar sintagma “Hello” reflecta ideea de comunicare sociala, cu toate ca personajul nu are o gura desenata. “Hello Kitty vorbeste prin sufletul ei si foloseste un limbaj universal”, spune Yuko Shimizu.