Fashiontv Romania în colaborare cu Federația Patronatelor din Turismul Românesc și Autoritatea Natională pentru Turism, a organizat și anul acesta evenimentul București Capitală Europeană, eveniment ce a avut loc în ziua de 18 noiembrie 2016, la Grand Hotel Phoenicia Bucuresti. București Capitală Europeană își propune să celebreze spiritul special al Capitalei, un oras cu o identitate și o istorie aparte. Evenimentul face parte din Romanian Fashiontv Week, aducând pe acceași scenă următoarele momente:
- Gala Turismului Românesc
- București Capitală Europeană
- Miss Fashiontv Turism Romania
Fashiontv a premiat cele mai notabile inițiative și proiecte dezvoltate în București, iar câștigătorii serii au fost:
- Casino Palace Vernescu – pentru proiectul de reînsuflețire a uneia dintre cele mai frumoase clădiri istorice ale Bucureștiului – Casa Vernescu, premiu înmânat doamnei Andrada Firică.
- Delta Studio – pentru servicii de top
- Phoenicia Hotels – pentru cel mai dinamic brand
- Cris Garden – pentru reinventarea infrastructurii verzi a Bucureștiului, premiu înmânat doamnei Alina Duminică.
- Baneasa Shopping City – pentru cel mai de lux centru comercial, premiu înmânat doamnei Daniela Matei.
- Viggo – pentru cel mai de succes brand dedicat publicului masculin, premiu înmânat designerului Cătălin Botezatu.
- Naan Food & Drink Studio – pentru servicii și produse de top
- Princess Club – pentru evenimente la cele mai inalte standarde, premiu înmânat doamnei Oana Craioveanu.
Ridicandu-se la standarde europene, evenimentul a adus în fața publicului colecții spectaculoase din partea celor mai importanți designeri naționali și internaționali. Seara dedicată Bucureștiului a inclus si momente artistice muzicale, invitati speciali, dar si prezentari de moda ale branduri de lux precum Just Cavalli Si Dkny, Red Valentino, Zadig & Voltaire, Michael Kors Si Burberry prin Sport Couture.
Totodată, București Capitală Europeană a adus titlul de Miss Fashiontv Turism România tinerei Andreea Mateescu, precum și titlul de Miss Fashiontv Turism Moldova tinerei Victoria Cordoneanu.
Urmărind patru componente esențiale, evenimentul a scos în evidență, prin filme, momente artistice, divertisment și prezentări:
- Istoria Bucureștiului supranumit și Micul Paris
- Identitatea culturală a Bucureștului prin promovarea celor mai importante atracții culturale și arhitecturale ale Bucureștiului
- Bucureștiul Turistic prin oportunitățile oferite de capitală atât pentru sectorul de business (hoteluri, servicii) cât și pentru cel de relaxare (divertisment, cluburi)
- Bucureștiul Luxury – prin prezentarea oportunităților și serviciilor dre lux ale Bucureștiului, capitală modernă la același nivel cu alte capitale europene și prin prezentări de modă detop ale brandurilor internaționale luxury ce se regăsesc astăzi și în București.
Cele mai bune momente din cadrul evenimentului au fost transmise la nivel internațional prin intermediul Fashiontv, promovând astfel în toată lumea turismul de românesc și valorile Bucureștiului. Evenimentul a putut fi urmărit și live pe site-ul oficial Fashiontv Romania: www.fashiontv.com.ro, pe www.fashiontv.comși pe paginile de Social Media ale Fashiontv Romania www.facebook.com/fashiontv.com.ro și www.facebook.com/fashionpeople.ro.