Prin show-ul oferit de reprezentanții stațiunii Mamaia și litoralului românesc, standul României de la WTM London 2014 a devenit punctul de atracție al celui mai mare târg internațional dedicat turismului.
Destinațiile fabuloase ale lumii, de la țările și stațiunile turistice pe care toată lumea aspiră să le viziteze, până la cele mai puțin cunoscute, își expun în aceste zile atracțiile în cadrul WTM London. În premieră absolută, stațiunea Mamaia este reprezentată la Londra printr-un proiect al Primăriei Municipiului Constanța, realizat de Fashion Luxury Events.
Prima participare a stațiunii Mamaia la WTM London a debutat miercuri seara cu un spectacol aparte, reprezentanții noștri reușind să surprindă în cel mai plăcut mod mulțimea de vizitatori și expozanți. Stațiunea Mamaia a oferit un show unic cu costume spectaculoase de carnaval, dansatori profesioniști, momente artistice, românce superbe, proiecții video cu atracțiile litoralului românesc și din Carnavalul Mamaia. Solista Axenia a încălzit mulțimea oferind două momente artistice – un medley de muzică populară, urmat de o interpretare pe ritmuri de muzică modernă -, în timp ce Corina Martin, președinta Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Litoral – Delta Dunării, a avut rolul de MC în prima parte a evenimentului, un rol în care a intrat și datorită accesoriilor de carnaval care i-au completat ținuta.
Momentele cu specific pur românesc s-au îmbinat cu prezentări ale colecțiilor vestimentare semnate de designerul Daniel Racovizza și Cielle Couture by Cristina Trandafir, standul României devenind un spațiu neîncăpător pentru spectatorii prezenți din toate colțurile lumii. Cea mai reușită petrecere a târgului, cea de la standul României, a continuat și după spectacol, când s-a încins o horă românească în toată regula, pe care mulțimea de vizitatori a savurat-o din plin, mai ales că s-a ciocnit și tradiționala țuică românească.
Spectacolul de miercuri seara a făcut parte din WTM Festivals, o secțiune a târgului care încurajează promovarea cât mai informală și inedită a destinațiilor turistice și în cadrul căreia Mamaia a avut un spectacol propriu alături de alte 8 cunoscute destinații – Egipt, Filipine, Belgia, Caraibe, Africa de Est și de Vest, Cipru și Taiwan.
În perioada 13-16 noiembrie 2014, spectacolul de promovare a stațiunii Mamaia prezentat la Londra, cu personajele și costumele extraordinare de carnaval, va ajunge și la București, la Târgul de Turism al României de la Romexpo.
Proiectul este realizat de Fashion Luxury Events și susținut de Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Litoral-Delta Dunării.
Foto: Alex Matei, WTM London