In industria modei si in lumea consumatorilor ei se stie ca toate produsele marca Hermes sunt unele extrem de luxoase si cu preturi pe masura. Cu toate acestea oricine a achizitionat macar o data un produs al acestei case nu a fost dezamagit si nici nu a contestat ca pretul nu se justifica.
In aceste conditii ai crede ca nu mai e nevoie de reclama pentru produse care s-au impus de mult in randul oamenilor cu finante, cu stil si rafinament dar ultima campanie Hermes primavara/vara 2010 ne contrazice.
Tanara Karlie Kloss (o noua revelatie in materie de modeling) este parte a acestei campanii de promovare a celebrelor esarfe Hermes, una plina de culoare, proaspata si calda, o imagine ce te duce cu gandul la o zi de leneveala pe malul marii.
Campania a fost realizata de fotograful Paolo Roversi si conform celor interesati de lumea modei, se pare ca ideea Hermes nu e deloc una originala. In anul 1996 Versace venea cu o campanie similara in care modele cunoscute precum Naomi Campbell stateau tolanite pe o multime de perne imense acoperite cu esarfe de matase.
Campania Versace 1996
Campania Hermes 2010