Stațiunea Mamaia este promovată anul acesta, în premieră absolută, la cel mai important târg internațional dedicat turismului: WTM London.
În perioada 3-6 noiembrie 2014, la standul României de la WTM London 2014, turismul din Mamaia va fi evidențiat prin spectacole ce conțin proiecții video cu atracțiile stațiunii și momente inedite de Carnaval Mamaia, cu scopul de a reflecta acele aspecte care disting Mamaia pe harta destinațiilor turistice ce merită vizitate: evenimente, cluburi, petreceri, plaje.
Spectacolele dedicate stațiunii Mamaia sunt realizate de Fashion Luxury Events, iar momentul cel mai important al show-ului pregătit de reprezentanții noștri este programat pentru miercuri, 5 noiembrie, în cadrul WTM Festivals – o secțiune a târgului care încurajează participanții să își promoveze cât mai informal și inedit destinațiile turistice pe care le reprezintă – unde anul acesta Mamaia va avea un spectacol propriu alături de Egipt, Filipine, Belgia, Caraibe, Africa de Est și de Vest, Cipru și Taiwan.
Ulterior, în perioada 13-16 noiembrie 2014, spectacolele de promovare a stațiunii Mamaia prezentate la Londra, cu personajele și costumele extraordinare de carnaval, vor ajunge și la București, în cadrul Târgului de Turism al României de la Romexpo.
Proiectul de promovare a stațiunii Mamaia la WTM London și Târgul de Turism al României este dezvoltat de Primăria Municipiului Constanța, fiind coordonat de Fashion Luxury Events și susținut de Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Litoral-Delta Dunării.