Evian și casa de modă KENZO au făcut un parteneriat pentru a concepe un nou design al sticlei pentru faimoasa apă minerală. Iar noua sticlă ajunge și în România!
Carol Lim și Humberto Leon, directori de creație la Kenzo, și-au unit creativitatea cu Evian pentru a-și concretiza viziunea artistică într-o sticlă unică. Dacă scenariile misterioase și suprarealiste ale lui David Lynch au influenţat colecţiile Kenzo pentru toamnă-iarnă 2014, același fior straniu se regăsește și în motivul principal imprimat pe sticlă. E asemeni unei bucăţi sparte de pardoseală, sugerând o schimbare incontrolabilă a elementelor.
“Colaborarea dintre Evian și Kenzo este o potrivire minunată. Spiritul Evian întruchipat de sloganul “Live Young” e exact pledoaria pentru o atitudine tânără, ce include creativitate exuberantă, o curiozitate fără vârstă și o abordare proaspătă a lumii – sentimente pe care le împărtășim puternic cu toţii. Motto-ul și obiectivele noastre la Kenzo sunt ferme și democratice, iar toate piesele pe care le creăm sperăm să-i bucure pe ceilalţi. Acest parteneriat este un exemplu bun de colaborare ce implică unul dintre cele mai democratice produse ale lumii, apa.”, declară reprezentanții Kenzo.
Cu un efect de lupă atunci când sticla e plină, modelul violet fragmentat imprimat e traversat de un zig-zag, ce îi oferă privitorului o viziune deformată și oarecum denaturată a conținutului său ultra-pur.
Sticla Evian și Kenzo în ediţie limitată va fi disponibilă în România din noiembrie 2014, la LOFT, în format 0,75 L sticlă.
Acesta nu este primul parteneriat de creație al companiei de apă minerală franceză, având în trecut colaborări cu Elie Saab, Diane Von Furstenberg, Issey Miyake, Paul Smith, Jean Paul Gaultier, Courreges și Christian Lacroix.
În 2012, Diane von Furstenberg în parteneriat cu Evian a creat o sticla ediție limitată care prezenta logo-ul designerului și o zicală scrisă de mână.