MOOZA Pop Up Store, proiectul lansat de Băneasa Shopping City și destinat celor mai creativi antreprenori români, și-a desemnat primul câștigător: brandul de streetwear PORC este accesibil, timp de o lună, în magazinul deschis în mall-ul bucureștean.

Brandul PORC a obținut peste 26.000 de voturi online în concursul lansat de Băneasa Shopping City și va fi prezent în MOOZA Pop Up Store până pe 12 octombrie cu cea mai nouă colecție a sa. Magazinul este situat la parterul centrului comercial, pe coridorul drept.

Creat de artistul Deliric în anul 2012, brandul PORC a devenit parte din cultura urbană și a muzicii hip-hop, creațiile sale fiind o declarație împotriva conformismului și a banalității. Pe lângă colecțiile de sezon, PORC a colaborat de-a lungul timpului cu scena de street art din România pentru haine și accesorii în serii limitate, semnate de tineri artiști.

În prima ediție a proiectului semnat de Băneasa Shopping City, peste 90.000 de iubitori de design românesc au susținut cele 52 de branduri înscrise pe platforma online dedicată. Inițiativa MOOZA Pop Up Store le oferă celor mai creativi antreprenori români un sprijin binemeritat la început de drum: un magazin propriu în Băneasa Shopping City, pe care îl vor putea opera timp de o lună.

În perioada următoare, va fi deschisă o nouă etapă de înscrieri pentru desemnarea următorilor trei câștigători care vor ocupa spațiul magazinului în prima jumătate a anului 2015. Pentru a câștiga timp de o lună propriul magazin în centrul comercial, participanții trebuie să înscrie pe platforma www.baneasashoppingcity.ro/mooza un videoclip de prezentare cât mai reprezentativ pentru brandul lor și să strângă cel mai mare număr de voturi.

Următoarele două proiecte care își vor vinde produsele în magazinul antreprenorilor creativi sunt brandurile de bijuterii Boemo (17 octombrie -16 noiembrie) și Bon Bijou (20 noiembrie – 20 decembrie).

Mai multe detalii despre MOOZA Pop Up Store sunt disponibile AICI.