“Soc si groaza luni ma vopsesc!” – asa suna postarea pe Facebook a Giuliei de acum cateva zile. Iar interpreta a anticipat bine. Noua ei coafura a starnit multe reactii, de la critici radicale pana la exclamatii admirative.
Pentru ca schimbarea de look a Giuliei nu a presupus doar revenirea la parul brunet, ci si o tunsoare pe care multi au numit-o “socanta” (am incheiat citatul): Giulia si-a ras o parte din par. Noi credem ca adjectivul e exagerat, pana la urma Giulia nu a facut decat sa se alature unui trend care a fost in ultimii ani optiunea unor vedete internationale precum Cassie, Rihanna sau Avril Lavigne.
Ca a avut nevoie de mult curaj pentru a renunta la o buna parte din parul sau lung, o recunoaste chiar Giulia: “Ma amuza teribil toata nebunia legata de noua mea coafura… La fel a fost si cand m-am facut din bruneta satena apoi din satena blonda.. Toata lumea a vrut sa revin la negru si acum cei care comentau spun ca-mi statea mai bine blonda.. MIE imi place asa chiar daca a fost nevoie de tot curajul din lume sa ma rad! Am indraznit sa fiu altfel ceea ce va sugerez si voua ca o singura viata avem si trebuie sa o traim asa cum ne place!!! Sa avem o zi de vis!” – a postat interpreta pe Facebook, ca reactie la numeroasele dezbateri din presa pe marginea noii sale tunsori.
Rihanna, in repetate randuri, si Avril Lavigne sunt doua dintre vedetele care au optat pentru tunsori cu parul ras. Pe o parte, pe ambele laturi ale capului si in varianta par scurt. Insa cea care a lansat acest trend inspirat din stilul punk este cantareata Cassie, de altfel si o buna prietena a Rihannei.
Giulia – Cassie – Rihanna
“Cred ca trendul cu parul ras este minunat! Cu siguranta nu am fost prima care s-a tuns asa, iar toate cele care au ales aceasta tunsoare dupa mine i-au adus ceva nou, ceva din propriul lor stil. E o tunsoare extravaganta, intr-adevar, iar cel mai greu este sa iti creasca parul la loc”, declara Cassie anul trecut pentru MTV.
Voua cum vi se pare noua tunsoare a Giuliei? Ati opta pentru asa o schimbare de look?
Foto: Facebook, MTV