Colectia pentru toamna lui 2009, semnata Emporior Armani, pare a se adresa mai degraba unui public format din adolescente sau, oricum, unor fete cu varsta mult sub targetul vizat de obicei de designer.
Sosetele trei sferturi, prezente in aproape toate tinutele, pantalonii scurti potriviti pentru o tinuta casual, de zi, rochitele baby-doll si fustele foarte scurte au predominat colectia, spre dezamagirea, probabil, a femeilor ceva mai mature. Si totusi, colectia Emporio Armani nu le evita complet, ci le adreseaza si lor cateva piese foarte potrivite pentru zilele racoroase ale sezonului imediat urmator: haine, jachete, trenciuri cu o puternica tenta de masculinitate.
Colectia lui Armani, destinata – spre surprinderea multora – unei varietati mari de varste si gusturi, pare a vorbi voalat despre magazinul Armani deschis doar cu o saptamana inainte de aceasta prezentare in New York, pe Fifth Avenue. Un magazin poate nu pentru toate buzunarele, dar cu siguranta pentru toate gusturile.
Accesorii si detalii ale colectiei le puteti vedea aici.