Imperiul Lulu Guiness se dezvolta. Luxuriosul – si prin esenta nonconformistul – brand de accesorii s-a alaturat companiei The First Eastern Investment Group pentru a-si dezvolta afacerea si in Asia, excluzand Japonia.
Compania The First Eastern Investment Group care are sediul in Hong Kong, a primit un procent de 15 % din brand si un acord prin care detine 50% din compania cu care fuzioneaza si care dezvolta brandul.
Martin Mason, CEO al Lulu Guinness a spus: "Impreuna cu First Eastern, suntem increzatori ca vom aduce superbele genti si accesorii in atentia clientilor de pe acest segment de piata, care vor produse accesibile pe care si le pot permite. "
"Imi place sa creez tot felul de produse " a spus creatoarea la lansarea ultimului ei proiect. Creatiile difera, depinde de produs si de ideea din spatele produsului, dar ma asigur ca tot ceea ce creez acum a fost "sarutat" de Lulu Guiness. Buzele sunt semnatura mea".
Colectia primavara/vara 2010 care este pregatita sa apara in magazine devreme anul viitor, abunda in lucruri care au devenit inseparabile de Guiness pe parcursul carierei de 20 de ani. Buzele apar des, precum si trandafirii, fundele si cameele Lulu, un progres al noului sezon.
Sursa: www.vogue. co.uk