Daca la inceput de criza mari case de moda au falimentat sau au micsorat productia (iar mai toate colectiile perioadei au defilat in nuante de gri si negru sublinind nefast perioada tulbure prin care trecem) trebuie sa stiti ca ceva a ramas de neclintit: preturile produselor de lux. Desi Romania nu este relevanta pentru aceste achizitii sau produse, pietele de lux din marile capitale ale lumii ne spun altceva: produsele exclusiviste, pretioase, unicat si foarte scumpe isi pastreaza nisa, clientela si preturile.

In acest context, aflam, conform agentiei de presa Reuters cum ca celebra companie Tom Ford International cauta investitori.

Fostul designer al casei Gucci si-a propus sa extinda linia de imbracaminte pentru femei a casei Ford printr-o investitie de minimum 50 de milioane de dolari. In prezent, compania Tom Ford produce imbracaminte doar pentru barbati in vreme ce pentru femei si barbati produce o linie de ochelari si una de parfumuri.
Tom Ford si Credit Suisse, compania responsabila pentru acest demers, nu au dat nici o declaratie oficiala ca raspuns la aceste informatii.

Infiintata in anul 2004 compania Tom Ford a aparut ca un efect natural al succesului pe care designerul l-a avut ca director de creatie la célèbrele case de moda Gucci si mai apoi YSL, dupa ce aceasta din urma a fost achizitionata de celebrul brand.

Ca o concluzie, pincipiul e simplu si are la baza o idée verificata: si in vreme de criza cumparatorii vor achizitiona produse de lux atata vreme cat sunt unicate si exclusive.